RSS Feed

Makna Pacaran

Pada suatu pagi si Boncel bertanya pada ibunya.

“Bu, pacaran itu apa sih?”

“oh… apa yah?”

Karena si ibu repot mo pergi ke pasar, si ibu menjawab: “mau tau artinya? nanti malem kan malem minggu kamu ngumpet dibalik gorden liat aja mpok Minah-lu` ame pacarnye si Nurdin..”

Saat malem tiba dan kebetulan ibu bape`nye si Boncel lagi keluar, Nurdin dateng ngapelin si Minah, tentu aje si Boncel udah siap di balik gorden untuk nyari tau ape arti pacaran.

Keesokan harinye nyak si Boncel nanyain “Cel…. udah tau belom arti pacaran???”

Boncel :”Apaan nyak gagal”

Nyak :”lho…. kenape ??!! luh ketauan ?….”

Boncel : “semalem tuh waktu emak ame babeh kondangan, bang Nurdin dateng dia nanyain ape dirumeh ada orang…. mpok Minah bilang nggak ade, lagi sepi.

Abis itu bang Nurdin ngomong bisik – bisik, tapi nggak ke kuping nyak, ke pipi.

Abis itu bisikan nye terus ke bibir, tapi koq kayak nggak ngebisikin….. bibirnya mpok Minah malah digigitin.

Herannya, digigitin gitu, mpok Minah bukannye kesakitan, die malah senyum-senyum sambil mukanye merah.

Terus…..terus abis ntu bang Nurdin tangannya nyari-nyari dimana jantung mpok Minah barangkali ada yang nggak beres ame mpok, soalnye mukanye merah.

“Mungkin karena nggak ketemu-temu, dia ampe ngeremes-remes dada mpok Minah. Penasaran kali……. bang Nurdin ngedeketin mukanye dan nyedot dadenya mpok.

Jantung mpok Minah dalem banget kali ya nyak…..ampe perlu disedot ame bang Nurdin,” lanjut Boncel.

Kemudian Boncel juga nerusin, “Abis itu bang Nurdin cepet-cepet nurunin ressleting celananye, keburu-buru banget nyak. Kayak ada sesuatu aja.

Bener aja nyak……..ternyata ada belut di dalem celana bang Nurdin.

Ngeliat ada belut, mpok Minah langsung nangkep itu belut.

Diremes-remes nggak mati-mati juga. Malah belut itu tambah besar nyak.

Diremes nggak mati, dan ngeliat bang Nurdin makin ngos-ngosan, mpok Minah terus berusaha matiiiin ntu belut pake mulut……..nyak!!

Digigit-gigit mpok Minah tapi nggak mati juga.

Trus mpok Minah ikut-ikutan ngos-ngosan, diremes, digigit, dijepit dipaha, nggak mati, akhirnya didudukin tuh belut.

Berkali-kali mpok Minah berusaha ngeduduk-dudukin tuh belut biar mati, bayangin nyak, ampe buka celane segala.

Akhirnye bang Nurdin nyerah nyak, dia langsung ngedorong mpok Minah dari pangkuannye, eeehhh……… belutnya malah muntah.

Abis itu baru mati deh tuh belut, lemes !!”

” Wah,… gara-gara tuh belut, Boncel jadi nggak bisa tau dong nyak ape arti pacaran. Ayo dong nyak kasih tau Boncel…..masa` Boncel dikatain kuper ame temen-temen ???!!”

About dina haitami

tiada kata paling indah melainkan hanya bersyukur kepada Allah swt.

Tinggalkan Balasan

Isikan data di bawah atau klik salah satu ikon untuk log in:

Logo WordPress.com

You are commenting using your WordPress.com account. Logout / Ubah )

Gambar Twitter

You are commenting using your Twitter account. Logout / Ubah )

Foto Facebook

You are commenting using your Facebook account. Logout / Ubah )

Foto Google+

You are commenting using your Google+ account. Logout / Ubah )

Connecting to %s

%d blogger menyukai ini: